Hitto kun on sunnuntai! Huomenna pitäis mennä kouluun...Taidanpa jäädä kotiin. Koulun jälkeen kun pitäis viel mennä jonnekin pianotunnille. Arvatkaa vaan huvittaako. Mä halusin lopettaa koko pianohomman, mut isän mielestä mun pitää käydä siellä vielä koko kasi luokka. Blaah.
    Vitsi meillä oli eilen hauskaa Julialla! Siel oltiin siis mä, Julia ja Taru. Me käytiin ekaks Keskisellä, kun Julia otti rustokorun. Se oli ihan paniikissa, mut onneks kuitenkin sai otettua sen, koska se on aika siistin näkönen :) Mäkin haluisin mut arvatkaa vaan saanko. Tai kielikorun mä oikeestaan enemmän haluisin mut sitä nyt vielä vähemmän saan.
      Mun korva muuten on aika kipee, kun mä venytin sitä reikää. Hyvä minä. Muy kyllä se siitä paranee, tai sen ois parempi parantua.
    Radiosta tulee just Gunnareita, Live and let die. Se on ihan hyvä kappale :) Bond-biisi. Lähtee aika jännästä kohtaa se "Live and let die" laulu kohta. Mielenkiintosta.
      Ja pitäis viel lukee kemman kokeisiin, vaik ne onkin vasta keskiviikkona. Mut kun mä en tajuu totaalisesti mitään siitä! Ei niin että mulle ois jotain merkitystä miten joku kemian koe menee, mut satun omistaa opettajavanhemmat, niin niille mun koulumenestys on paljon tärkeempää kun mulle. Tai no, "menestys"...
     Joo...Vois alkaa tutustumaan tähän blogi hommeliin enemmän et sais jonkun kivemman ulkoasun tähän :)